luni, 30 august 2010

Torje, despre selecţia la naţională: "Mi-a venit rândul la naţională! E cel mai bun moment din carieră!"

Convocaţi în premieră la echipa naţională, Gabi Torje şi Ovidiu Herea speră că vor contribui cât mai mult la calificarea României la Campionatul European din 2012. Cei doi susţin că se simt în formă, iar dacă Răzvan Lucescu va apela la serviciile lor, vor da totul pe teren
"Am jucat la naţionala de tineret până acum şi mi-a venit rândul şi sunt în forma cea mai bună pentru echipa mare. În momentul actual, mă simt foarte bine şi acum este cel mai bun moment din cariera mea. Sunt la început, mai am mult de jucat", Gabi Torje
"Trebuie să fim optimişti, trebuie să plecăm cu gândul la calificare. Chiar dacă ne aşteaptă două meciuri foarte grele, sper să ne calificăm. Cel mai important meci este cel care urmează, adică cel de vineri şi sper ca la final să fim pe primul loc în grupă", Ovidiu Herea
Cei doi deplâng însă accidentările lui Tănase şi Răduţ şi speră că naţionala nu va mai avea partea şi de alte ghinioane:
"Trebuie să joci fără frica de a te accidenta, trebuie să intri în teren şi să dai totul. Pentru noi, important e să ne pregătim foarte bine şi să dăm totul când suntem trimişi în teren. Când joci cu frică atunci te accidentezi"", Ovidiu Herea
"Cel mai greu pentru un jucător e să te accidentezi, îmi pare rău pentru ei. Sper ca acesta să fie ultimul nostru ghinion, Gabi Torje

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search