marți, 31 august 2010

Contra: "Nu sunt şomer, am semnat cu FRF pe 10 zile":) / Cociş: "Nu ne îndoim de Chivu"

Deşi se retrăsese de la naţională, Cosmin Contra a răspuns "prezent" la convocarea lui Răzvan Lucescu. "Guriţă" se află într-o situaţie ciudată, el în prezent neavând angajament, contractul cu Poli expirându-i ieri. În aceste condiţii fostul jucător al lui Milan şi Alaves va avea ocazia să mai bifeze măcar un meci în tricoul primei reprezentative, posibil ultimele jocuri din carieră.
"Nu sunt şomer, am semnat cu Federaţia un contract pe zece zile. Dacă se iveşte vreo ofertă bună, vedem Cred că am fost convocat datorită experienţei mele, dorinţa mea e să ajut echipa naţională în acest început de preliminarii. E greu să începi prost şi să te califici. Primul meci e mereu important, aşa că meciul cu Albania e crucial. Cine spune că Albania e o echipă uşoară, se înşeală. E o echipă greu de învins. Baza echipei a rămas şi avem multe forţe proaspete din campionatul intern. Sunt jucători în formă. Suntem conştienţi că avem şanse doar prin muncă, dăruire şi sacrificiu.Sperăm ca suporterii să ne împingă de la spate. Avem băieţi tineri în lot, băieţi care au nevoie de încurajări. ", a zis internaţionalul român.
Contra despre Mutu
"Adi numai prin evoluţiile sale şi prin goluri la Fiorentina îl poate convinge pe Răzvan să-l readucă la naţională. Dar tema de zi nu e Adi Mutu, ci meciurile cu Albania şi Belarus. Să-l lălăm pe Mutu, vorbim de el când revine pe teren. "
De ce a acceptat să revină?
"Eu am promis că-l ajut dacă e nevoie. Am primit telefonul lui Răzvan după meciul cu Steaua. Naţionala mi-a oferit multe şi nu putea refuza, mai ales într-un moment atât de greu. "
Cociş: "Nu ne îndoim de Chivu"

Răzvan Cociş e optimist în ceea ce priveşte şansele de calificare, dar spune că startul va fi foarte important pentru derularea ulterioară a evenimentelor.
"Avem două meciuri pe care dacă le câştigăm putem fi optimişti. Important e să scoatem maximum din confruntările cu Albania, Belarus. Prin rezultate putem aduce suporterii în număr cât mai mare la meciuri. Nu contează unde jucăm, jucăm oriunde. Chivu e valoros. Toţi ştim ce poate şi nu trebuie să ne îndoim de el. Sunt convins că Răzvan ne urmăreşte şi are informaţii despre noi. Dacă venim aici şi îi respectăm indicaţiile şi muncim, nu avem cum să nu fim apreciaţi. ", a spus Cociş

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search