vineri, 15 octombrie 2010

Se retrage Radoi de la Nationala?

Naţionala primeşte o lovitură grea: Mirel Rădoi (29 de ani), unul dintre jucătorii pe care Răzvan Lucescu s-a bazat în mandatul său, a decis să se retragă de la prima reprezentativă. Mijlocaşul lui Al-Hilal a făcut anunţul aseară, în direct la Dolce Sport.
Înainte de meciul cu Franţa, Mirel Rădoi a fost în centrul unui scandal care îşi face vizibile efectele abia acum. Jucătorul lui Al-Hilal, unul dintre cei mai vechi componenţi ai naţionalei României, a solicitat FRF să fie lăsat să se prezinte cu trei zile mai târziu la convocarea naţionalei pentru a-şi ajuta echipa de club în semifinalele Ligii Campionilor Asiei. "Al-Hilal îmi dă 1,7 milioane de dolari pe an şi are pretenţia să joc în semifinalele Ligii. Nu pot s-o las baltă acum, mai ales că între meciul din Ligă şi cel cu Franţa sunt trei zile", a declarat Rădoi.

Numai că FRF nici nu a vrut să audă de o posibilă întârziere a mijlocaşului şi chiar l-a ameninţat pe acesta cu o eventuală sancţiune. Atenţionarea a venit chiar din partea directorului general al federaţiei, Ionuţ Lupescu. Mirel Rădoi s-a prezentat încă din prima zi de convocare, a jucat la Paris, onorabil, iar ieri a aruncat bomba. "Am luat decizia în vestiar, la Paris. Nu are nicio legătură cu Răzvan Lucescu. Nici nu am vorbit cu el", a declarat telefonic Rădoi la Dolce Sport.
"E Lupescu selecţioner şi eu nu ştiu?"
Izbucnirea fostului jucător al Stelei a fost, mai mult ca sigur, provocată şi de o declaraţie dată miercuri de Ionuţ Lupescu. "Valoarea slabă a campionatului din Arabia Saudită şi-a pus amprenta asupra lui Cociş şi a lui Rădoi. Ştiu acest lucru deoarece şi eu mi-am încheiat cariera acolo. Amândoi sunt în scădere", a spus "Kaiserul". Rădoi a punctat ieri, destul de dur: "Lupescu a spus că sunt în scădere? În scădere de înălţime, de greutate? El să nu uite că a fost dat afară de la Al-Hilal după câteva luni! Poate este el selecţioner şi eu nu ştiu".
Răzvan Lucescu: "Nu pot să accept aşa uşor retragerea lui Mirel"
Anunţul făcut de Mirel Rădoi l-a surprins pe selecţionerul Răzvan Lucescu (foto), care chiar în acel moment se pregătea să intre într-o emisiune televizată. "O să am şi eu o discuţie cu Mirel pe această temă, nu pot să accept aşa uşor retragerea lui. Mai multe nu pot să spun pe această temă". Mircea Lucescu a intervenit şi el. "Sper să nu fie o decizie definitivă", a spus "Il Luce".
67 de meciuri a adunat Mirel Rădoi la naţională, pentru care a înscris 2 goluri
10 ani a jucat Rădoi la naţională, pentru care a debutat pe 5 decembrie 2000, în partida pierdută în faţa Algeriei (2-3)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search